GYIK

Termékek és rendelések

Hogyan kereshetek egy bizonyos terméket?

Ha szeretne egy bizonyos terméket keresni, kérjük használja a kereső modult, a weblap fejlécében. Irja be a keresett információkat és ha ezek léteznek a weblapon, megjelenik egy lista a keresés eredményével.

Rendelhet egy cég a webáruházból?

Igen, Kardinalis webshop (kardinalis.hu) fogad rendeléseket cégek részéről is. Ahhoz hogy számlát kapjon a cég helyes adataiva, kérjük töltse ki a kért mezőket a regisztráció folyamán vagy a rendelés folyamán.

Mit tegyek ha akarom hogy a rendelésemet egy másik cimre küldjék mint a regisztrációban használt cimre?

A termékek kosárba adása és igazolása után, a rendszer lehetőséget ad arra hogy egy másik cimet irjon be a rendelés kiszállitása érdekében.

Felhasználói fiókom kezelése

Nem emlékszek már jelszavamra. Mit tehetek?

Ha nem emlékszik már jelszavára, kérjük használja a Elfelejtett jelszó visszaszerzése opciót, amit a Bejelentkezés lapon megtalálhatja.

Hogyan módosithatom a felhaszáló fiókomban lévő információkat?

Ahhoz hogy módositsa a felhasználó fiókjában lévő információkat, kérjük jelentkezzen be és használja a Fiók frissitése opciót, a Fiókom részlegben.

Szükségem van felhasználói fiókra ahhoz hogy tudjak vásárolni?

Ha rendelni szeretne ezen a weblapon, akkor létre kell hozzon egy felhasználói fiókot (regisztráljon). Regisztrálhat akár a termékek kosárba tevése után is.

Módosithatom rendelésemet a feladása után is?

Ha szeretné módositani rendelését, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a weblapon lévő Kapcsolat űrlap segitségével. Kérjük irja be rendelése azonositószámát is. Az azonositószám a Rendelés követése részlegben található.

Honnét tudom, hogy minden kapható-e?

A weblapon lévő termékek szezonális jelegúek, a rendelés leadása előtt érdeklődhet az elérhetőségükről. Viszont ha lead egy rendelést azt kézzel készült visszaigazolásban tájékoztatásra kerül. A rendelését a visszaigazolás alapján elfogadhatja, vagy el is utasíthatja.

Mikor kell fizetnem?

Rendelését csak akkor csomagoljuk és szállítjuk ki, ha azt előre kiegyenlítette! Előre utalással számlaszámra, belföldi postai csekken. Utánvétes lehetőség nincs.

Mi történik, ha nem fizetek?

Írásban kap egy emlékeztető e-mail-t 2 héten belül. Amenyiben erre sem reagál így a rendelését töröljük. Erről is kap egy értesítést e-mail-ben.

Személyesen lehet-e vásárolni?

Igen, de előre egyeztetni szükséges! Szombathelyen.

Láthatom az előző rendeléseim?

Rendelései történelmét megtekintheti a weblapon, a Rendelés követése részlegben.

Általános kérdések

Ön egy kifogyott terméket szeretne megrendelni. Mit tehet ebben az esetben?

Ahhoz hogy több információt kapjon a készlettel kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a Kapcsolat űrlap segitségével. Ezt, a weblap lábrészében találhatja meg.

Szerenék más információkat is kapni, amit a weblapon nem találok meg. Mit tehetek ebben az esetben?

Ebben az esetben, kérjük vegye fel a kapcsolatot velem a Kapcsolat űrlap segitségével.

Ki tudom-e keltetni a magokat?

Amenyiben a magok csírázásához szükséges feltételeket megteremti, van már bent tapasztalata vagy betartja az általam írt vetési segédletet, melyet itt érhet el, akkor a magok többségének ki kell csíráznia! A termék leírásban egy teszt csíráztatási százalékot is megadok. Legkönyebben a paradicsom, majd az erős chili paprikák, legnehezebben pedig a szuper erős chili paprikák csíráznak ki, ugyanez a helyzet a tovább nevelésükkel is.

Tényleg büdösek a dögvirágok?

Általában mind büdös, de az emberi orr szerencsére gyenge, bár így is van néhány ami már 1-2 méterről is zavaró illatú tud lenni. A többség és általában a kisebb virágúak gyengébben illatoznak.

Bármi kérdéssel keress meg nyugodtan. Lehetőleg írásban. Nem vagyok telefon függő, sokszor napokig nem is keresem a telefonomat, viszont e-mailt gyakran nézek naponta 2-4 alkalommal. Mindre igyekszem is egyszerre válaszolni.

  
  
  
  


  

Hirlevél

 
Szeretne értesitéseket kapni emailben a kedvezményekről, különleges ajánlatokról vagy új termékekről?